Malý architekt

Formou situačního a prožitkového učení si děti osvojovaly řemeslnou zručnost a vztah k řemeslu, pracovní postupy, barvy, tvary, prostorové vztahy, pojmy a počty. Dítě v tomto věku se učí především na základě interakce s okolím a vlastními prožitky.

Polytechnická výchova je založena na přímých zážitcích dítěte a vychází z jeho samostatné činnosti, přirozené zvídavosti a potřeby objevovat.

Fotogalerie

Na této stránce: https://msjerabinka.rajce.idnes.cz/ najdete všechny fotky dětí z akcí pořádané naší školkou (výlety, soutěžní dopoledne, jak si děti hrají ve školce s kamarády, co ve školce celý den dělají...apod.). Jelikož tyto fotky budou veřejnosti uzamčeny, ve školce dostanenete potřebné přístupové údaje, aby jste si je mohli prohlédnout a případně i stáhnout.